nuffnang

Power Tool

Saturday, April 13, 2013

Kenali Sarikei E-shop

Selamat Datang Ke Blog Baru Saya Iaitu Sarikei-E Shop. Blog Ini Dibuat Untuk Menggabungkan Semua Produk-Produk Yang Saya Tawarkan Dalam Satu Blog. Cuma 1 Klik Saja Ke Sarikei E-Shop.

1. Saya berpengalaman 4 tahun dalam bidang Gaharu terutamanya dalam jual beli benih gaharu.

2. Saya berpengalaman 2 tahun dalam bidang Jual Beli Rumah di kawasan Sarikei.

3. Saya menjual produk untuk kesihatan Vtox-Trim Up untuk kuruskan badan.

4. Saya menjual produk Power Bank untuk Smart Phone 22,000 mah serendah Rm 150.00

5. Saya ada menyediakan perkhidmatan Kereta Sewa serendah RM 100.00

6. Saya turut serta dalam Jual Beli Kereta (masih baru).

7. Saya ada menjual Dekoder @stro yang dapat tengok Full Chanel. @stro 1st & Best setiap hari. Ada  4 Server untuk support CCline.

Sesiapa Yang Berminat Boleh Call/SMS/ WhatsApp / Viber  saya 012-8966058. TQ

No comments:

Post a Comment